mandag den 5. juli 2010

Borremose Ungdomsskole 04/06

Tro mig når jeg siger til dig; det største ser man kun i de små.

Og en dag gør livet ondt - det ved jeg, at det vil, men livet er et liv påtrods, smerten hører til. Ud af sorgen vokser lykken og livet i påskens evige fest - de stærkste rødder har træer i blæst.

Hvis der er nogen sang, der kan bringe minder tilbage, så er det godt nok denne her. Jeg fandt den på forleden inde på youtube. Jeg har ikke hørt den siden, vi sang den nede på efterskolen. Jeg er så taknemmelig for, at jeg kom på efterskole. Det er 2 år, som jeg ikke vil ha' været foruden. Jeg lærte så meget om livet, om andre og ikke mindst om mig selv. Jeg savner tiderne på efterskolen. Ikke som i at jeg gerne vil tilbage - det er jo slet ikke det samme nu som dengang. Gad gerne kunne genopleve den tid. Nu har jeg minderne, og de betyder alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar