søndag den 11. juli 2010

Går en dejlig tid i møde


Her forleden fik jeg den største lyst til en kaj-kage. Det er vist lige et par år siden, jeg sidst har fået sådan én. Hr. kæreste var så sød at smutte forbi en bager efter arbejde, så der stod en kaj-kage klar til mig, da jeg kom hjem fra arbejde, sweet.
Jeg har på fornemmelsen, at den næste tid kommer til at gå stærkt. Jeg har ferie i 30 og 31, og har altså kun 10 arbejdsdage tilbage. Den næste tid kommer til at stå på søsters familie, min andens søsters fødselsdag på et tidspunkt, ferie-besøg af min niece i et par dage, ren afslapning, fødselsdag ved min mormor hvor mine kusiner og fætre "langvejs" fra kommer og sidst men ikke mindst - til København på forlænget weekend med min mor og min søster! Det bliver en god tid.
Igår blev jeg lige mindet om, hvor meget jeg savner en have, når der er så fantastisk vejr. Var ude ved mine forældre igår, og jeg hyggede mig med dem, mine 2 nevøer og min niece. Der blev nydt det gode vejr på terassen, og vi grillede lækkert mad! Mmmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar